29 Nisan 2013 Pazartesi

Patatesli Bezelyeli Mantar Yemeği



Görüntü olarak çok cazip değilmiş gibi gözükse de tadı gayet güzel oldu :) Bu yemeği yaparken çiğden pişirdim yani kavurma işlemi olmadı salçayı  bile kavurmadım. Nasıl mı yaptım anlatayım :)


MALZEMELER: 

* 1 kilo çeşitli orman mantarları yada kültür mantarı (ben orman mantarları kullandım)
* 100 gr. bezelye
* 2 adet patates
* 3-4 dal maydanoz
* Zeytin yağı
* 1 yemek kaşığı salça
* Karabiber

HAZIRLANIŞI:

- Tencereye salçayı alın ve üzerine bir kahve fincanı kadar su dökerek salçayı biraz çevirelim.

- Patatesleri küp küp doğrayın gerekiyorsa mantarları da doğrayın ve  tüm malzemeleri tencereye koyun üzerini kaplayacak kadar su dökün ve pişmeye bırakın.

- Ocaktan almanıza 5-10 dakika kala gelişi güzel parçaladığınız maydanozları da tencereye alın ve pişince ocağı kapatın.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Bunlar da ilginizi çekebilir:

-